Основната цел на обучението при дисциплината "Управление на продажбите в туризма" е да създаде знания и умения чрез теоретични постановки за същността, особеностите и спецификата на продажбите в туризма, директни и недиректни канали за продажба и е-продажбите. В съдържанието присъстват актуални аспекти за продажбените процеси, техники при предлагането и покупката на туристически продукти. 

Предмет на дисциплината са същността на продажбите в туризма, сегментиране на пазара и договаряне. Разглеждат се различните модели на потребителското поведение, както и етапите при продажбения процес. В семинарните занятия се уточняват теоретични въпроси, провеждане на дискусии за съответната тема в учебната програма и решаване на казуси. 

Чрез дисциплината се усвояват знания и разбирания за спецификата на продажбите в туризма, създаване и изграждане у студентите информираност за модерни продажбени стратегии и политики, ефективни маркетингови активности и подпомагащи изготвянето на анализ и оценка за дейността по продажбите в туризма. 

Дисциплината "Дигитален мениджмънт в туризма" има за цел са запознае студентите с най-съвременните тенденции в следните насоки: приложението на дигитални технологии в туризма; промени в компоненитите на предлагания продукт, иновации при предлагането и организирането на дадено пътуване. Особено място се отделя на развитието на дигиталния маркетинг, като предпоставка за дигиталното управление на ниво компании, дестинации, конкурентна среда.

Предмет на дисциплината е запозване с дигиталната трансформация в туризма,  ролята и значението на технологиите при управлението на туристическите предприятия. Разглеждат се отделно дигиталния мениджмънт в хотелиерството, ресторантьорството и туроператорска и агентска дейност. Към материалите са включни и законова рамка при приложението на дигитални инструменти, както и най-съвременните тенденции при дигиталния мениджмънт в туризма.

Чрез дисциплината се придобиват умения за възможностите на приложение на дигиталните технологии при планирането, реализацията и мониторинга на качеството на туристическия продукт. 

Основната цел на обучението е да запознае студентите и формира система от знания и умения за основните понятия и дейности в хотелиерството, както и да създаде практически умения за управлението на малки и средни хотелиерски предприятия.

Предмет  на  дисциплината  е хотелиерското като интегрирана система на различни видове дейности, ресурси и взаимоотношения. Изучават се същността на хотелиерството, особеностите му като бизнес дейност, материално-техническата база, оперативните дейности и звената в обектите, технологията на продажби, както и съвременните видове  бизнес формати в хотелиерството.

Чрез дисциплината се създават и усвояват умения за разбиране на комплексността на хотелиерската дейност и схващането, че тя е интегрирана система със специфичен характер, на чиято база да се усвоят умения и знания за ръководенето на хотелиерски обект от разнороден тип. Обучението формира професионална нагласа за непрекъснатото развитие на хотелиерската дейност, което модифицира подходите на нейното управление.

Основната цел на обучението е да запознае студентите и формира система от знания и умения за ценообразуването в туризма, на чиято база да се създадат практически умения за изграждане на ефективна ценова политика на туристическите предприятия, отразявайки социално-икономическата специфика на дейността.

Предмет  на  дисциплината  е ценовата политика като инструмент за ефективно позициониране на пазара от страна на туристическата фирма. Изучават се особеностите на ценообразуването в трите основни сектора на туристическата индустрия: хотелиерство, ресторантьорство и туроператорска и транспортна дейност, както и специфичните ценови политики, които съответните предприятия възприемат според жизнения цикъл и елементите на продукта. В семинарните занятия се разглеждат примери и решават казуси от практиката на ценообразуването и ценовата политика на конкретни хотелиерски, ресторантьорски, туроператорски и транспортни фирми.

Чрез дисциплината се създават и усвояват умения за формиране и управление на цена в туристическа фирма на база на научно обосновани подходи, на чиято база да се вземат ефективни решения по отношение на изграждане на успешна ценова политика на фирмата.

Обучението формира професионална нагласа за непрекъснатото анализиране и управление на цените в туристическата фирма съобразно променящата се външна среда, което резултира в изграждане и мониторинг на динамична ценова политика.